Tips & tricks w systemie AdWords

W przeciągu ostatnich 15 lat, czyli od momentu powstania, system AdWords ewoluował i stał się dość zaawansowanym narzędziem pomagającym dotrzeć reklamodawcom do potencjalnych klientów. Ciężko nadążyć za wszystkimi nowościami, zwłaszcza gdy kampanie AdWords stanowią dodatek do Twoich codziennych obowiązków. W tej sytuacji łatwo pominąć wiele elementów, które potrafią zwiększyć skuteczność prowadzonych działań i zaoszczędzić środki przeznaczone na kliknięcia.

Tips&tricks w systemie AdWords

Czytaj dalej

Akademia Tag Manager – opinia o szkoleniu

25 lutego miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu Akademia Tag Manager na temat praktycznego zastosowania narzędzia, jakim jest Google Tag Manager. Swego czasu temat był bardzo popularny wśród analityków i choć obecnie szum wokół niego przycichł, GTM nadal stanowi potężne narzędzie służące do mierzenia interakcji użytkownika z witryną.


Google Tag Manager


Czytaj dalej

Jak wykluczyć przypadkowe kliknięcia w reklamy przez dzieci?

Przy optymalizacji kampanii remarketingowych często pojawiają się kliknięcia z serwisów o tematyce skierowanej do dzieci, a mianowicie serwisy z grami online. Charakteryzują się one krótkim czasem spędzonym na stronie oraz wysokim współczynnikiem odrzuceń. Ciężko uwierzyć, że osoby, które weszły na stronę adwokata w Warszawie czy szkoły lotniczej wolne chwile lubią spędzać na graniu w gry dla kilkuletnich dzieci. Jak jest naprawdę? O tym w dalszej części wpisu.

Czytaj dalej

5 przykładów zastosowania kolumn niestandardowych w Google AdWords

W grudniu 2014 roku Google wprowadził do powszechnego użytku kolumny niestandardowe, które pozwalały reklamodawcom na dodawanie metryk, których domyślnie nie można było wybrać z dostępnej listy. Dzięki dodatkowym danym analiza kampanii stała się prostsza, a docelowo efektywniejsza, ponieważ skraca czas potrzebny na przeklikiwanie się między poszczególnymi sekcjami w panelu AdWords.

google-adwords

Czytaj dalej

Ocena skuteczności kampanii AdWords oraz metody i sposoby jej poprawy

Czy Twoja kampania na pewno jest skuteczna? Czy wiesz, na co zwracać uwagę przy optymalizacji kampanii? Czy korzystasz z narzędzia, jakim jest Google Analytics? Czy szukasz sposobu na poprawę efektywności swoich reklam? Jeśli odpowiedzi na powyższe pytania są przeczące, ten artykuł jest dla Ciebie!

Ocena skuteczności kampanii Google AdWords

Czytaj dalej