Blog

Czego się dziś nauczysz?

Początek nowego roku to idealny moment, aby odświeżyć swoje kampanie Google Ads i dostosować je do aktualnych realiów. Kluczowym krokiem jest aktualizacja lat doświadczenia oraz odniesień do czasu w treściach reklam. Używanie przestarzałych dat w tekstach może sprawiać wrażenie, że firma nie dba o szczegóły, co może negatywnie wpływać na wizerunek i efektywność kampanii. W poniższym wpisie pokażę jak znaleźć i szybko podmienić takie elementy w treściach reklam.

Noworoczna aktualizacja kampanii Google Ads

W Universal Analytics ustawianie celu w postaci czasu trwania sesji było szybkie i intuicyjne – kilka kliknięć, wpisanie odpowiednich wartości i gotowe. Wprowadzenie Google Analytics 4 (GA4) zmieniło jednak nie tylko sposób gromadzenia danych, ale również podejście do definiowania celów i konwersji. Dla tych, którzy chcą monitorować dłuższe zaangażowanie użytkowników na stronie, ustawienie czasu trwania sesji jako konwersji w GA4 wymaga trochę więcej pracy i znajomości interfejsu. W tym wpisie krok po kroku pokażę, jak to zrobić i wyjaśnię na co zwrócić uwagę, aby poprawnie skonfigurować takie zdarzenie. Szczegóły poniżej. Czas trwania sesji jako konwersja w Google Analytics 4

Poniższy wpis pojawił się już w moim newsletterze, ale chciałbym do niego wrócić i poszerzyć o dodatkowe informacje oraz grafiki, ponieważ temat dotyczy bezpieczeństwa konta Google Ads. Wiele osób zakłada, że problem utraty konta reklamowego dotyczy innych ludzi, ale takie myślenie zmienia się w momencie, gdy samemu pada się ofiarą włamania na konto. Utracony dostęp do konta i uszczuplony stan konta bankowego to niestety efekt zaniedbania kwestii bezpieczeństwa. Problem nadal występuje, a oszuści wymyślają nowe sposoby, aby takie konta przejmować. Postanowiłem więc zebrać trochę informacji, jak zabezpieczyć konto Google Ads, by zminimalizować ryzyko jego utraty. Szczegóły poniżej. 16 porad jak zabezpieczyć swoje konto Google Ads przed włamaniem

Remarketing to jedna z najskuteczniejszych strategii reklamowych, pozwalająca ponownie zaangażować osoby, które wcześniej wykazały zainteresowanie Twoją ofertą. Dzięki automatycznie tworzonym listom remarketingowym opartym na konwersjach, Google Ads daje możliwość precyzyjniejszego targetowania użytkowników, którzy wykonali konkretne działania, takie jak zakupy, zapis na newsletter czy pobranie aplikacji. W poniższym wpisie pokażę Ci jak włączyć automatyczne tworzenie list remarketingowych w oparciu o konwersje.

Automatycznie tworzone listy remarketingowe w oparciu o konwersje

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds

<