KonwersjeOptymalizacja37 potencjalnych powodów spadku sprzedaży i współczynnika konwersji

12 czerwca 20240

36. Zmiana zachowania użytkowników

Może się zdarzyć, że większa grupa odbiorców z jakiegoś powodu zmieni swoje zachowania, co może wpływać na wahania sprzedaży. Może to być efektem sytuacji zewnętrznej, o której nawet nie będziemy mieli pojęcia.

37. Pogoda

Pierwsze słoneczne dni w okresie wiosennym nierzadko powodują spadki sprzedaży, mimo że ruch mocno nie spada. Użytkownicy wyraźne odwiedzają witryny, ale decyzje zakupowe odkładają w czasie.

Mam nadzieję, że powyższe potencjalne powody pomogą w określeniu, czy na pewno wszystko działa w Twojej witrynie. Lista ta pokazuje również jak wiele czynników wpływa na finalną decyzję zakupową klienta. Warto to mieć na uwadze czy ocenie efektywności samych kampanii Google Ads.

 

 

WSPÓŁPRACA ZE MNĄ
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :)

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds