Blog

Czego się dziś nauczysz?

Jeśli na swojej stronie internetowej posiadasz osadzone materiały video, np. z YouTube musisz je odpowiednio dostosować, aby ich wykorzystanie było zgodne z prawem. Dlaczego? YouTube, będący własnością Google LLC, podlega zasadom ochrony danych ustalonym przez amerykańską grupę. Dotyczy to również jego platformy reklamowej. DoubleClick, produkt reklamowy Google, obejmuje zaawansowane śledzenie danych użytkowników. Oznacza to, że korzystając z usług YouTube poprzez osadzanie filmów na stronach internetowych, domyślnie zbierane są pliki cookies dotyczące aktywności użytkownika niezależnie od tego, czy wyraził zgodę czy nie na Twojej witrynie. Jak to poprawić, aby tryb uzyskiwania zgody obejmował swoim działaniem materiały video osadzone na Twojej stronie internetowej? O tym przeczytasz poniżej. Osadzone materiały video a Consent Mode z Cookiebot

Nieubłaganie zbliża się marzec, a więc czas, kiedy trzeba wdrożyć tryb uzyskiwania zgody. Jeśli tego nie zrobisz, możesz mieć problem z reklamami personalizowanymi (remarketing) w Google Ads. Google zapowiada również blokowanie śledzenia konwersji, co mocno wpłynie na ocenę skuteczności działań reklamowych. Jeśli wdrożenie trybu uzyskiwania zgody (Consent Mode) jest nadal przed Tobą, poniższy poradnik okaże się pomocny, jeśli chcesz skorzystać z narzędzia Cookiebot. Szczegóły poniżej. Consent Mode v2 i Cookiebot - wdrożenie krok po kroku [poradnik]

<