Aktualizacja wygasania okresu członkostwa w Customer Match

17 lutego 2025
Od 7 kwietnia 2025 r. nowy maksymalny okres członkostwa wynoszący 540 dni będzie stopniowo wdrażany dla list Customer Match na platformach Google Ads i Display & Video 360. Zmiana ta ma na celu lepsze dostosowanie do najlepszych praktyk Customer Match.
Od tej daty istniejące listy skonfigurowane tak, aby nie miały ustawionego okresu wygaśnięcia członkostwa lub okres wygaśnięcia członkostwa dłuższy niż 540 dni, zostaną zaktualizowane, aby używać maksymalnego okresu członkostwa wynoszącego 540 dni, a okres członkostwa wynoszący 540 dni zostanie zastosowany wstecznie do wszystkich istniejących członków, którzy mają dłuższy okres. Odzwierciedlony rozmiar listy zmniejsza się wraz z wygasaniem członkostwa.
Kampanie kierowane do zbyt małego segmentu użytkowników nie mogą wyświetlać reklam i mogą zostać automatycznie wstrzymane.
Po ustaleniu okresu członkostwa reklamodawca będzie musiał regularnie odświeżać swoją listę, ponownie przesyłając dane klientów na swoje listy. Jeśli tego nie zrobi, rozmiar listy będzie się z czasem zmniejszał.