Chcesz znaleźć nowych klientów? Zwiększyć sprzedaż? Wzmocnić pozycję na rynku? Dobrze trafiłeś! Jako niezależny specjalista Google Ads (AdWords) i Google Analytics zapewniam kompleksową pomoc w przygotowaniu i zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych, które są pewnym źródłem Twoich przyszłych klientów i zysków.
W swojej ponad 10-letniej karierze prowadziłem kampanie Google Ads (AdWords) dla Klientów małych i dużych, reklamowałem produkty codziennego użytku, jak i zaawansowane usługi informatyczne, za każdym razem dobierając najbardziej adekwatne i korzystne dla danej branży możliwości oferowane przez system Google Ads (AdWords).
Szeroki wachlarz reklamowanych produktów i usług pozwolił mi doskonalić swoje umiejętności i praktycznie wykorzystać systematycznie poszerzaną wiedzę. Dzięki temu moi Klienci mają pewność, że w prowadzonych kampaniach staram się zastosować wszystkie nowości wprowadzane na rynek reklamy internetowej.
Jeżeli chcesz poznać mnie bliżej, zachęcam do przeczytania rekomendacji oraz branżowych publikacji, które napisałem w dotychczasowej karierze. Jestem dostępny dla Ciebie 24/7/365, w razie dodatkowych pytań, nie wahaj się skontaktować ze mną : )
Klienci mogą liczyć na moje wsparcie zawsze i wszędzie. Jestem dostępny 24/7/365 i w razie potrzeby służę profesjonalną radą.
Posiadam komplet certyfikatów Google, które poświadczają moją biegłą znajomość systemu Google Ads (AdWords) oraz narzędzia Google Analytics.
Dla mnie nie jesteś anonimowym klientem, kolejnym rekordem na liście. W przeciwieństwie do agencji SEM i SEO, we współpracy ze mną możesz liczyć na indywidualne podejście. Będę Twoim opiekunem i przewodnikiem w kampaniach Google Ads (AdWords).
Szanując czas swój i klientów, preferuję kontakt mailowy i telefoniczny lub przez Skype’a zamiast bezpośrednich spotkań. Dzięki temu mogę skupić się na zarządzaniu kampaniami, które przynoszą moim klientom większe zyski.
Od zawsze lubiłem przedmioty ścisłe, w szczególności matematykę, co uwidoczniło się jeszcze bardziej po szkole średniej. Studia na kierunku zarządzanie i marketing pozwoliły mi połączyć zamiłowanie do cyferek z nowo poznaną wiedzą z zakresu marketingu. Wypadkową była chęć zagłębienia się w tematy związane z Google Analytics, a finalnie Google Ads. I tak zostało do dziś :)