Jeśli prowadzisz kampanie produktowe na koncie Google Ads, prawdopodobnie nie jest Ci obcy problem aktualności cen czy dostępności produktu między danymi w feedzie, a danymi na stronie internetowej. Jeśli nadal zmagasz się z takim problemem, możesz włączyć dedykowane opcje na koncie Google Merchant Center, aby system mógł automatycznie poprawić produkty z feedu, jeśli na stronie sklepu znajdzie bardziej aktualne informacje. Szczegóły poniżej.
Zaloguj się na swoje konto Google Merchant Center, a następnie kliknij w ikonkę koła zębatego i wybierz AUTOMATYCZNE POPRAWKI z sekcji USTAWIENIA.
Przejdziesz do zakładki ULEPSZENIA PRODUKTU, gdzie znajdziesz 2 sekcje:
- automatyczne aktualizacje
- automatyczne poprawki zdjęcia
W każdej z nich znajdziesz opcję edycji. W pierwszej możesz zaznaczyć, aby system sprawdzał ceny, informacje o dostępności oraz stanie produktów i w razie potrzeby aktualizował te dane na koncie Merchant Center.
Dzięki temu, jeśli te informacje w feedzie nie będą aktualne, system je dostosuje, aby reklamy produktowe mogły się poprawnie wyświetlać i nie wprowadzać użytkowników w błąd.
Druga opcja dotyczy automatycznej poprawki zdjęcia. Jak to działa w praktyce? Jeśli na przykład na Twoim zdjęciu znajdują się nakładki promocyjne, system automatycznie odrzuci taki produkt i reklamy nie będą wyświetlane. Jeśli włączysz opcję automatycznej poprawki zdjęcia, system spróbuje usunąć nakładkę promocyjną ze zdjęcia, aby produkt mógł zostać na nowo zaakceptowany.
Powyższe opcje pozwolą Ci zachować większą aktualność danych produktów.
WSPÓŁPRACA ZE MNĄ |
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :) |