Google Merchant CenterTips&TricksAutomatyczne poprawki w Google Merchant Center

29 listopada 20230

Jeśli prowadzisz kampanie produktowe na koncie Google Ads, prawdopodobnie nie jest Ci obcy problem aktualności cen czy dostępności produktu między danymi w feedzie, a danymi na stronie internetowej. Jeśli nadal zmagasz się z takim problemem, możesz włączyć dedykowane opcje na koncie Google Merchant Center, aby system mógł automatycznie poprawić produkty z feedu, jeśli na stronie sklepu znajdzie bardziej aktualne informacje. Szczegóły poniżej.

Automatyczne poprawki w Google Merchant Center

Zaloguj się na swoje konto Google Merchant Center, a następnie kliknij w ikonkę koła zębatego i wybierz AUTOMATYCZNE POPRAWKI z sekcji USTAWIENIA.

Automatyczne poprawki w Google Merchant Center

Przejdziesz do zakładki ULEPSZENIA PRODUKTU, gdzie znajdziesz 2 sekcje:

  • automatyczne aktualizacje
  • automatyczne poprawki zdjęcia

Automatyczne poprawki w Google Merchant Center

W każdej z nich znajdziesz opcję edycji. W pierwszej możesz zaznaczyć, aby system sprawdzał ceny, informacje o dostępności oraz stanie produktów i w razie potrzeby aktualizował te dane na koncie Merchant Center.

Automatyczne poprawki w Google Merchant Center

Dzięki temu, jeśli te informacje w feedzie nie będą aktualne, system je dostosuje, aby reklamy produktowe mogły się poprawnie wyświetlać i nie wprowadzać użytkowników w błąd.

Druga opcja dotyczy automatycznej poprawki zdjęcia. Jak to działa w praktyce? Jeśli na przykład na Twoim zdjęciu znajdują się nakładki promocyjne, system automatycznie odrzuci taki produkt i reklamy nie będą wyświetlane. Jeśli włączysz opcję automatycznej poprawki zdjęcia, system spróbuje usunąć nakładkę promocyjną ze zdjęcia, aby produkt mógł zostać na nowo zaakceptowany.

Automatyczne poprawki w Google Merchant Center

Powyższe opcje pozwolą Ci zachować większą aktualność danych produktów.

 

WSPÓŁPRACA ZE MNĄ
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :)

 

 

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds