Blog

Czego się dziś nauczysz?

Poniższy wpis będzie krótki, ale przedstawię Ci rozwiązanie na usunięcie skopiowanych rekomendacji w kampanii, która była tworzona na bazie już istniejącej. Jak to wygląda w praktyce? Jeśli chcesz utworzyć nową kampanię, nierzadko kopiuje się jedną z już istniejących kampanii, aby zachować jej wszystkie ustawienia, a następnie wprowadza się w niej zmiany i eksportuje do panelu online. Niestety w wyniku takiego kopiowania pojawiają się od razu rekomendacje, których nie da się usunąć, a system ciągle zgłasza nieopublikowane zmiany. Jak sobie z tym poradzić? O tym poniżej. Edytor Google Ads - przydane funkcje - usuwanie skopiowanych rekomendacji w nowych kampaniach (część 6)

Mamy już rok 2024, więc warto przejrzeć swoje kampanie pod kątem tekstów reklam i rozszerzeń, czy nie zawierają np. roku 2023 lub liczby lat doświadczenia, które właśnie wzrosło o jeden rok :). Zamiast ręcznego sprawdzania reklam lepiej skorzystaj z Edytora Google Ads, który pozwoli Ci błyskawicznie sprawdzić aktualność reklam i szybko zmienić fragmenty tekstów na te właściwe. Szczegóły poniżej. Edytor Google Ads – przydatne funkcje - szybka zmiana elementów tekstowych w reklamie (część 5)

Dzisiejszy wpis poświęcę ponownie tematyce Edytora Google Ads. Tym razem przedstawię Ci funkcję, która w szybki sposób pozwoli znaleźć duplikaty słów kluczowych. Jeśli posiadasz duże konto Google Ads z wieloma słowa kluczowymi, gubisz się wśród nich i nie pamiętasz, czy dane słowo zostało już dodane do grupy reklam, możesz to szybko sprawdzić za pomocą Edytora Google Ads. Szczegóły poniżej. Edytor Google Ads – przydatne funkcje – znajdowanie duplikatów słów kluczowych (część 4)

Dzisiejszy wpis poświęcę tzw. słowom ze wzoru, które niestety są przykładem kiepskiego tłumaczenia w systemie Google Ads, więc częściej będę stosował wersję anglojęzyczną, czyli Formula Words :) Czym są słowa ze wzoru, jak je wykorzystać oraz jak pozwalają zaoszczędzić czas podczas tworzenia i edycji kampanii Google Ads? O tym przeczytasz poniżej. Edytor Google Ads - przydatne funkcje - Formula Words (część 2)

Dzisiaj chciałbym rozpocząć cykl wpisów dotyczących Edytora Google Ads. Jest ich sporo i pozwalają bardzo sprawnie tworzyć i edytować kampanie, niemniej umieszczenie wszystkiego w jednym artykule byłoby ciężkie do przetrawienia :) W poniższym wpisie chciałbym się skupić na funkcjach dotyczących widoczności elementów, które pozwolą łatwiej analizować dane i poruszać się między poszczególnymi elementami panelu Edytora. Edytor Google Ads - przydatne funkcje (część 1)

<