Poniższy wpis będzie krótki, ale przedstawię Ci rozwiązanie na usunięcie skopiowanych rekomendacji w kampanii, która była tworzona na bazie już istniejącej. Jak to wygląda w praktyce? Jeśli chcesz utworzyć nową kampanię, nierzadko kopiuje się jedną z już istniejących kampanii, aby zachować jej wszystkie ustawienia, a następnie wprowadza się w niej zmiany i eksportuje do panelu online. Niestety w wyniku takiego kopiowania pojawiają się od razu rekomendacje, których nie da się usunąć, a system ciągle zgłasza nieopublikowane zmiany. Jak sobie z tym poradzić? O tym poniżej.
Wpis ten jest szóstym z tematyki Edytora Google Ads. Poprzednie znajdziesz poniżej:
Edytor Google Ads – przydane funkcje – szybka zmiana elementów tekstowych w reklamie (część 5)
Edytor Google Ads – przydatne funkcje – znajdowanie duplikatów słów kluczowych (część 4)
Edytor Google Ads – przydatne funkcje – kopiowanie szkieletu kampanii (część 3)
Edytor Google Ads – przydatne funkcje – Formula Words (część 2)
Edytor Google Ads – przydatne funkcje (część 1)
Edytor Google Ads – przydane funkcje – usuwanie skopiowanych rekomendacje w nowych kampaniach
Nieopublikowane rekomendacje powodują, że kampanie w Edytorze Google Ads są pogrubione i w efekcie sprawiają wrażenie, jakby nie wszystkie elementy kampanii zostały wyeksportowane, co w zasadzie jest prawdą, przy czym nie da się wyeksportować rekomendacji.
Jak sobie z tym poradzić? Przejdź do rekomendacji, które zostały skopiowane i kliknij na nie prawym przyciskiem myszy.
Jak widzisz, nie ma możliwości usunięcia takiej rekomendacji, a opublikowanie zmian na koncie nie powoduje żadnej różnicy. Niemniej jak klikniesz PRZYWRÓĆ, to rekomendacja znika :) Nie trzeba również eksportować zmian. Możesz również skorzystać ze skrótu klawiaturowego: CTRL + SHIFT + R.
Liczę, że ta drobna porada spowoduje mniej frustracji w Edytorze Google Ads :)
WSPÓŁPRACA ZE MNĄ |
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :) |