Blog

Czego się dziś nauczysz?

W ciągu ostatnich lat Polska stała się nowym domem dla setek tysięcy obywateli Ukrainy, z których wielu na co dzień posługuje się językiem ukraińskim lub rosyjskim. Z marketingowego punktu widzenia to ogromna i wciąż niedostatecznie wykorzystana grupa odbiorców, która szuka usług, produktów i informacji w swoim ojczystym języku. jak to wykorzystać? O tym we wpisie poniżej. Czy Twoje kampanie Google Ads są gotowe na nową rzeczywistość demograficzną w Polsce?

Panel Google Ads przeszedł kolejną zmianę interfejsu, tym razem dotyczącą ustawień lokalizacji kampanii. Jeśli korzystasz z targetowania lokalnego, mogłeś zauważyć, że opcja ustawienia promienia (radius targeting) została przeniesiona i nie jest już tak oczywista, jak wcześniej. W tym wpisie pokażę Ci, gdzie teraz znaleźć możliwość dodania lokalizacji według promienia od konkretnego punktu, jak z niej skorzystać oraz dlaczego to ustawienie wciąż może być kluczowe dla skutecznej kampanii lokalnej. Promień wokół lokalizacji w Google Ads - jak ustawić

Korekty sezonowe to zaawansowane narzędzie umożliwiające optymalizację stawek podczas nadchodzących wydarzeń, takich jak wyprzedaże czy promocje. Inteligentne określanie stawek automatycznie uwzględnia sezonowe zmiany, dlatego zaleca się stosowanie dostosowań sezonowych wyłącznie w sytuacjach, gdy przewidujesz istotne wahania współczynnika konwersji. Jak korzystać w korekt sezonowych? O tym poniżej. Korekty sezonowe w Google Ads

Jeszcze do niedawna kopiowanie raportów i eksploracji między różnymi usługami w Google Analytics 4 było niemożliwe. Użytkownicy, którzy chcieli przenieść swoje analizy, musieli ręcznie odtwarzać raporty i konfiguracje, co było czasochłonne i podatne na błędy. Na szczęście Google wprowadził funkcję, która znacznie ułatwia ten proces. Teraz, w zaledwie kilku krokach możesz skopiować raporty oraz eksploracje między usługami GA4, oszczędzając czas i zachowując spójność swoich danych W poniższym artykule pokażę Ci, jak skorzystać z tej nowej opcji, na co zwrócić uwagę podczas kopiowania oraz jak uniknąć najczęstszych błędów. Jak skopiować raporty i eksploracje między usługami w Google Analytics 4

Początek nowego roku to idealny moment, aby odświeżyć swoje kampanie Google Ads i dostosować je do aktualnych realiów. Kluczowym krokiem jest aktualizacja lat doświadczenia oraz odniesień do czasu w treściach reklam. Używanie przestarzałych dat w tekstach może sprawiać wrażenie, że firma nie dba o szczegóły, co może negatywnie wpływać na wizerunek i efektywność kampanii. W poniższym wpisie pokażę jak znaleźć i szybko podmienić takie elementy w treściach reklam.

Noworoczna aktualizacja kampanii Google Ads

Od niedawna Google wstrzymuje grupy reklam, które w ciągu ostatnich 13 miesięcy nie generowały żadnej aktywności. Prawdopodobnie o tym nie wiesz, ponieważ Google nie wysyła w tej kwestii żadnych powiadomień. Informację o takiej akcji znajdziesz jedynie w historii zmian, ale jej ręczne monitorowanie jest bardzo czasochłonne. W artykule wskażę jak zautomatyzować sprawdzanie, czy takie zmiany miały miejsce i jak szybko je cofnąć. Grupy reklam wstrzymane z powodu małej aktywności - jak ponownie aktywować

W Google Analytics 4 (GA4) często występuje problem z oznaczeniem kampanii Google Ads jako "(organic)", co utrudnia śledzenie danych. Aby temu zapobiec, konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie szablonu śledzenia kampanii Google Ads. W artykule omówię kroki, które pozwalają rozwiązać ten problem i poprawić dokładność raportów, co ma kluczowe znaczenie dla monitorowania wyników kampanii reklamowych. google / cpc (organic) - jak poprawić jakość raportów w GA4

Kierowanie zoptymalizowane w sieci reklamowej to funkcja Google Ads, która automatycznie dostosowuje targetowanie, aby zwiększyć zasięg kampanii. Chociaż może być pomocne, najczęściej nie przynosi pożądanych rezultatów, dlatego warto wiedzieć, jak i gdzie je wyłączyć. W artykule przedstawię kroki, które pozwolą Ci zyskać pełną kontrolę nad kampaniami i wyłączyć kierowanie zoptymalizowane, aby lepiej dostosować reklamy do swoich potrzeb i grupy docelowej. Kierowanie zoptymalizowane w sieci reklamowej - jak i gdzie wyłączyć

<