Blog

Czego się dziś nauczysz?

Wyobraźmy sobie sytuację, że z dnia na dzień z feedu produktowego znika ponad 95% produktów, a inteligentne kampanie produktowe zaczynają wariować dostosowując stawki pod pozostałe produkty, aby zrealizować cel kampanii, czyli zmaksymalizować wartość sprzedaży. Sytuacja nie należy do najprzyjemniejszych, ale trzeba sobie z nią jakoś poradzić. Problem z feedem nierzadko wynika z problemów po stronie systemu, na którym oparty jest sklep, a w takiej sytuacji potrzebna jest pomoc supportu. Ta z kolei może potrwać nawet kilka dni. Jak wrócić do starej wersji feedu (sprzed spadku), aby nie tracić potencjału kampanii czekając, aż problem zostanie rozwiązany?

 

W tym miesiącu produkty z naszego sklepu będą się pojawiać w zakładce GOOGLE ZAKUPY za darmo. Domyślnie takie przekierowania będą widoczne w Google Analytics jako ruch organiczny, więc nie można sprawdzić ile faktycznie wejść pochodziło właśnie z darmowych wyników zakupowych (w całej tzw. przestrzeni Google, w skład której wchodzi m.in. zakładka Google Zakupy). Jak odkryć te dane? O tym poniżej.

<