Tips&TricksSkróty klawiszowe – jak sprawniej poruszać się w panelu Google Ads

27 listopada 20240

Dzisiejszy wpis będzie łatwy, prosty i przyjemny :) Chciałbym przedstawić Ci sposób na sprawniejsze poruszanie się w panelu Google Ads. Nowy interfejs potrafi zirytować, więc skróty klawiszowe mogą pomóc szybciej poruszać się między poszczególnymi sekcjami panelu. Szczegóły poniżej.

Skróty klawiszowe - jak sprawniej poruszać się w panelu Google Ads

Na początek krótka instrukcja jak czytać skróty:

Klawisz 1 + klawisz 2 – należy przytrzymać pierwszy klawisz skrótu i w tym czasie nacisnąć drugi.
Klawisz 1, a następnie klawisz 2 – należy nacisnąć pierwszy klawisz i go puścić, a następnie nacisnąć drugi klawisz.

Skróty możemy podzielić na 3 sekcje:

1. Działania ogólne – za ich pomocą można wykonywać ogólne czynności.

Shift + ? ⇒ wyświetlanie lub ukrywanie listy skrótów klawiszowych
G, a następnie T ⇒ wyszukiwanie strony
Shift + N ⇒ tworzenie nowego elementu (skrót ten działa wszędzie tam, gdzie widoczny jest przycisk +)
Ctrl + C lub ⌘ + C ⇒ kopiowanie
Ctrl + V lub ⌘ + V ⇒ wklejanie
Shift + H ⇒ wyświetlanie lub ukrywanie menu szybkiej pomocy
Shift + R ⇒ odświeżanie danych

2. Nawigacja w Google Ads – za ich pomocą możesz szybciej poruszać się między sekcjami w panelu Google Ads.

G, a następnie B ⇒ otwieranie menu Płatności
G, a następnie O ⇒ przejście do sekcji Przegląd
G, a następnie Y ⇒ otwieranie strony „Rekomendacje”
G, a następnie C ⇒ otwieranie strony „Kampanie”
G, a następnie F ⇒ tryb pełnoekranowy
Shift + W ⇒ wyświetlanie filtra widoku kampanii
Shift + M ⇒ wyświetlanie selektora kont
Shift + A ⇒ otwieranie widoku „Wszystkie kampanie” po wejściu do kampanii
Shift + S ⇒ przejście do widoku kampanii w sieci wyszukiwania
Shift + D ⇒ przejście do widoku kampanii w sieci reklamowej
Shift + V ⇒ przejście do widoku kampanii wideo
Shift + P ⇒ przejście do widoku kampanii produktowych
G, a następnie J ⇒ otwieranie strony „Grupy reklam”
G, a następnie A ⇒ otwieranie strony „Reklamy”
G, a następnie K ⇒ otwieranie strony „Słowa kluczowe w sieci wyszukiwania”
G, a następnie S ⇒ otwieranie strony „Ustawienia kampanii”

3. Konta menedżera – za ich pomocą możesz szybciej poruszać się na koncie menedżera (MCK – Moje Centrum Klienta).

G, a następnie U ⇒ otwieranie strony „Zarządzane konta”

Źródło – https://support.google.com/google-ads/answer/7282037?hl=pl

WSPÓŁPRACA ZE MNĄ
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :)

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds