Nowości i zmianyNowości i zmiany w Google Ads (10.08.2023 – 23.08.2023)

23 sierpnia 20230

Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (10.08.2023 – 23.08.2023).

Nowości i zmiany w Google Ads (10.08.2023 – 23.08.2023)

✔️ Mniejszy przycisk POMIŃ REKLAMĘ (21.08.2023)

Co nowego?

Google testuje nowy wygląd przycisku POMIŃ REKLAMĘ w reklamach video. Przycisk jest mniejszy niż jego dotychczasowa wersja, a tym samym mniej widoczny.

Mniejszy przycisk POMIŃ REKLAMĘ

⇒ Źródło: https://searchengineland.com/youtube-trials-smaller-skip-ads-button-430998

✔️ Wsparcie premium dla małych reklamodawców (16.08.2023)

Co nowego?
Google uruchamia program pilotażowy oferujący najwyższej jakości obsługę klienta i wsparcie dla wybranych małych firm korzystających z Google Ads.

Dlaczego?

Zmiana następuje po wzroście skarg ze strony małych firm, które czują się pozostawione w tyle przez automatyczne opcje samoobsługi Google.

Wsparcie premium dla małych reklamodawców

⇒ Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-courts-small-advertisers-with-premium-support-pilot

✔️ Nowe karty informacyjne – ideas to try (16.08.2023)

Co nowego?

Na kontach Google Ads pojawiły się nowe typy rekomendacji w postaci kart informacyjnych. Mają na celu zwiększenie skuteczności kampanii na YouTube. Pierwsza, za pomocą narzędzia lektora, a druga dotycząca przewodnika ABCD (https://services.google.com/fh/files/misc/core_abcds_of_effective_creative.pdf)

Nowe karty informacyjne - ideas to try

⇒ Źródło: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7097472070418075648

✔️ Aktualizacja kampanii Discovery ads to kampanii Demand Gen (15.08.2023)

Co się zmienia?

Jeśli reklamodawca ma aktywną kampanię Discovery, zostanie ona automatycznie uaktualniona do Demand Gen po zarejestrowaniu się w wersji beta.

Kiedy?

Od października reklamy Discovery będą mogły przejść na Demand Gen.

Od stycznia do marca 2024 r. wszystkie pozostałe kampanie Discovery zostaną automatycznie uaktualnione do Demand Gen.

Aktualizacja kampanii Discovery ads to kampanii Demand Gen

⇒ Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/13859703

✔️ Usunięcie ulepszonego CPC z kampanii produktowych (12.08.2023)

Co się zmienia?

Na początku października 2023 r. wszystkie kampanie produktowe używające Ulepszonego CPC będą działać tak samo jak kampanie z samodzielnym ustawianiem stawek CPC.

⇒ Źródło: mailing Google

✔️ Nowe kierowanie na treść strony (10.08.2023)

Co nowego?

Nastąpiła zmiana w strukturze sekcji TREŚĆ i obecnie wszystkie treści i wykluczenia znajdują się w jednym miejscu.

Nowe kierowanie na treść strony

Nowe kierowanie na treść strony

⇒ Źródło: panel Google Ads

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds