RaportowanieRozszerzeniaRaport połączeń odebranych i nieodebranych w Google Ads

6 września 20230

Dzisiejszy wpis będzie krótki, ale treściwy :) Jeśli w swojej kampanii Google Ads korzystasz z rozszerzenia połączeń i chcesz sprawdzić, czy wszystkie połączenia od potencjalnych klientów są odbierane, możesz to sprawdzić tworząc raport niestandardowy w sekcji RAPORTY w Google Ads. Szczegóły poniżej.

Raport połączeń odebranych i nieodebranych w Google Ads

Raport ten jest również dobrym sposobem na weryfikację, czy Twoi pracownicy odbierają wszystkie telefony od potencjalnych klientów. Aby uzyskać szczegółowe dane dotyczące połączeń oraz ich statusu (odebrane lub nieodebrane) przejdź do sekcji RAPORTY i kliknij w zakładkę o tej samej nazwie.

Raport połączeń odebranych i nieodebranych w Google Ads

Następnie kliknij w ikonkę z niebieskim plusem i wybierz TABELA.

Raport połączeń odebranych i nieodebranych w Google Ads

Po prawej stronie wybierz następujące dane i wymiary jako wiersze:

  • czas rozpoczęcia
  • czas trwania (sekundy)
  • numer telefoniczny rozmówcy
  • stan

Finalnie raport końcowy może wyglądać następująco:

Raport połączeń odebranych i nieodebranych w Google Ads

W taki sposób możesz szybko sprawdzić, w których godzinach telefony nie zostały odebrane. Mam nadzieję, że powyższym raport okaże się pomocny :)

WSPÓŁPRACA ZE MNĄ
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :)

 

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds