Dzisiejszy wpis będzie krótki, ale treściwy :) Jeśli w swojej kampanii Google Ads korzystasz z rozszerzenia połączeń i chcesz sprawdzić, czy wszystkie połączenia od potencjalnych klientów są odbierane, możesz to sprawdzić tworząc raport niestandardowy w sekcji RAPORTY w Google Ads. Szczegóły poniżej.
Raport ten jest również dobrym sposobem na weryfikację, czy Twoi pracownicy odbierają wszystkie telefony od potencjalnych klientów. Aby uzyskać szczegółowe dane dotyczące połączeń oraz ich statusu (odebrane lub nieodebrane) przejdź do sekcji RAPORTY i kliknij w zakładkę o tej samej nazwie.
Następnie kliknij w ikonkę z niebieskim plusem i wybierz TABELA.
Po prawej stronie wybierz następujące dane i wymiary jako wiersze:
- czas rozpoczęcia
- czas trwania (sekundy)
- numer telefoniczny rozmówcy
- stan
Finalnie raport końcowy może wyglądać następująco:
W taki sposób możesz szybko sprawdzić, w których godzinach telefony nie zostały odebrane. Mam nadzieję, że powyższym raport okaże się pomocny :)
WSPÓŁPRACA ZE MNĄ |
Od 2011 roku jako specjalista Google Ads zajmuję się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w systemie reklamowym Google. Dotychczas przeprowadziłem ponad 2300 kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Jeśli szukasz kogoś komu chcesz zlecić prowadzenie swoich kampanii, napisz do mnie. Pracuję tylko z firmami, które poważnie podchodzą do tematu, dlatego zapoznaj się proszę z moimi zasadami współpracy. Jeśli je akceptujesz, wyślij mi wiadomość :) |