Blog

Czego się dziś nauczysz?

Funkcja opóźnionego usuwania w Google Merchant Center Next pomaga chronić produkty przed przypadkowym usunięciem. Jeśli system wykryje nagły spadek liczby produktów, wstrzymuje ich usunięcie, dając czas na sprawdzenie i naprawienie ewentualnych błędów w pliku danych. Dzięki temu produkty pozostaną aktywne do momentu upływu ich daty ważności, a Ty otrzymasz powiadomienie o potencjalnym problemie, co pozwala szybko zareagować i zabezpieczyć swój katalog. Gdzie znaleźć wspomnianą opcję? O tym w artykule. Zabezpieczenia produktów w Google Merchant Center Next

Od niedawna Google wstrzymuje grupy reklam, które w ciągu ostatnich 13 miesięcy nie generowały żadnej aktywności. Prawdopodobnie o tym nie wiesz, ponieważ Google nie wysyła w tej kwestii żadnych powiadomień. Informację o takiej akcji znajdziesz jedynie w historii zmian, ale jej ręczne monitorowanie jest bardzo czasochłonne. W artykule wskażę jak zautomatyzować sprawdzanie, czy takie zmiany miały miejsce i jak szybko je cofnąć. Grupy reklam wstrzymane z powodu małej aktywności - jak ponownie aktywować

Automatyczne stosowanie rekomendacji w Google Ads to narzędzie, które pomaga optymalizować kampanie reklamowe bez konieczności ręcznej ingerencji. Chociaż automatyzacja może znacząco zaoszczędzić czas i poprawić wyniki, warto zachować ostrożność, bo rzeczywistość może okazać się zupełnie inna. Ważne jest monitorowanie wprowadzonych zmian i analiza ich wpływu na kampanię. W tym celu Google Ads oferuje możliwość sprawdzenia historii automatycznych rekomendacji, co pozwala śledzić, które zmiany zostały wprowadzone oraz jakie miały efekty. W artykule omówię, jak to zrobić i na co zwrócić uwagę. Automatyczne stosowanie rekomendacji - gdzie sprawdzić historię i na co uważać

W Google Analytics 4 (GA4) często występuje problem z oznaczeniem kampanii Google Ads jako "(organic)", co utrudnia śledzenie danych. Aby temu zapobiec, konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie szablonu śledzenia kampanii Google Ads. W artykule omówię kroki, które pozwalają rozwiązać ten problem i poprawić dokładność raportów, co ma kluczowe znaczenie dla monitorowania wyników kampanii reklamowych. google / cpc (organic) - jak poprawić jakość raportów w GA4

Kierowanie zoptymalizowane w sieci reklamowej to funkcja Google Ads, która automatycznie dostosowuje targetowanie, aby zwiększyć zasięg kampanii. Chociaż może być pomocne, najczęściej nie przynosi pożądanych rezultatów, dlatego warto wiedzieć, jak i gdzie je wyłączyć. W artykule przedstawię kroki, które pozwolą Ci zyskać pełną kontrolę nad kampaniami i wyłączyć kierowanie zoptymalizowane, aby lepiej dostosować reklamy do swoich potrzeb i grupy docelowej. Kierowanie zoptymalizowane w sieci reklamowej - jak i gdzie wyłączyć

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu cyfrowego, precyzyjne śledzenie wyników kampanii reklamowych jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Jednym z narzędzi, które umożliwia dokładne monitorowanie skuteczności reklam Google Ads, jest parametr GCLID (Google Click Identifier). GCLID to unikalny identyfikator kliknięcia, który pozwala na śledzenie i przypisywanie konwersji do konkretnych kliknięć reklam, umożliwiając marketerom ocenę efektywności ich działań reklamowych. Jak automatycznie pobrać parametr GCLID i przekazać go za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej? O tym przeczytasz poniżej. Przesyłanie parametru GCLID za pomocą formularza kontaktowego

Od czerwca 2024 roku Google wstrzymuje słowa kluczowe, które mają małą aktywność, co w praktyce oznacza, że w ciągu ostatnich 13 miesięcy nie wygenerowały żadnych wyświetleń. Niestety Google nie wysyła żadnego powiadomienia o akcji tego typu, więc łatwo można to przeoczyć. Jak zatem monitorować słowa kluczowe automatycznie wstrzymywane z powodu małej aktywności? Dominik Myślak podzielił się informacją o regule w Google Ads, które pozwala śledzić takie akcje. Szczegóły poniżej. Jak monitorować słowa kluczowe automatycznie wstrzymane z powodu małej aktywności

<