Reklamy mobilneRozszerzenia aplikacji komórkowych – nowość w Google AdWords

1 maja 20120

Od wczoraj mamy dostęp do nowego typu rozszerzeń w Google AdWords – Mobile Extension App. Wzmianka o wprowadzeniu rozszerzenia pojawiła się wczoraj na oficjalnym blogu Inside AdWords.

Mobile Extension App - Google AdWords

Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla reklamodawców, którzy prowadzą kampanie skierowane na urządzenia przenośne. Rozszerzenie Mobile Extension App umożliwia dodanie do reklamy linku umożliwiającego pobranie danej aplikacji na telefon komórkowy.

Co ciekawe, reklamy z rozszerzeniem aplikacji komórkowych zanotowały wzrost współczynnika klikalności o 6%, w porównaniu ze zwykłymi reklamami. Przemawia to za tym, żeby stosować takie rozszerzenie w reklamach (o ile posiadamy istotną liczbę wejść z urządzeń przenośnych).

Mobile Extension App może mieć zastosowanie m.in w branży gastronomicznej, czego przykładem jest aplikacja Grub Hub, która umożliwia złożenie zamówienia oraz wybór formy dostawy (do domu lub osobiście).

Grub Hub Mobile Extension App

(źródło: http://adwords.blogspot.com/2012/04/making-search-ads-work-for-businesses.html)

Wyszukiwanie informacji w Internecie z wykorzystaniem urządzeń przenośnych (Mobile Search) jest dla firm nowym kanałem komunikacji z potencjalnym klientem. W Polsce nadal nie jest jednak w pełni rozwinięty, co moim zdaniem wynika głównie z niewiedzy na temat korzyści płynących z działań w wyszukiwarce mobilnej. Mam nadzieję, że w przyszłości to się zmieni i kampanie mobilne będą nieodłącznym elementem działań w Internecie.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds