Blog

Czego się dziś nauczysz?

Remarketing to jedna z najskuteczniejszych strategii reklamowych, pozwalająca ponownie zaangażować osoby, które wcześniej wykazały zainteresowanie Twoją ofertą. Dzięki automatycznie tworzonym listom remarketingowym opartym na konwersjach, Google Ads daje możliwość precyzyjniejszego targetowania użytkowników, którzy wykonali konkretne działania, takie jak zakupy, zapis na newsletter czy pobranie aplikacji. W poniższym wpisie pokażę Ci jak włączyć automatyczne tworzenie list remarketingowych w oparciu o konwersje.

Automatycznie tworzone listy remarketingowe w oparciu o konwersje

Funkcja opóźnionego usuwania w Google Merchant Center Next pomaga chronić produkty przed przypadkowym usunięciem. Jeśli system wykryje nagły spadek liczby produktów, wstrzymuje ich usunięcie, dając czas na sprawdzenie i naprawienie ewentualnych błędów w pliku danych. Dzięki temu produkty pozostaną aktywne do momentu upływu ich daty ważności, a Ty otrzymasz powiadomienie o potencjalnym problemie, co pozwala szybko zareagować i zabezpieczyć swój katalog. Gdzie znaleźć wspomnianą opcję? O tym w artykule. Zabezpieczenia produktów w Google Merchant Center Next

Od niedawna Google wstrzymuje grupy reklam, które w ciągu ostatnich 13 miesięcy nie generowały żadnej aktywności. Prawdopodobnie o tym nie wiesz, ponieważ Google nie wysyła w tej kwestii żadnych powiadomień. Informację o takiej akcji znajdziesz jedynie w historii zmian, ale jej ręczne monitorowanie jest bardzo czasochłonne. W artykule wskażę jak zautomatyzować sprawdzanie, czy takie zmiany miały miejsce i jak szybko je cofnąć. Grupy reklam wstrzymane z powodu małej aktywności - jak ponownie aktywować

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds

<