Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (18.04.2024 – 01.05.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (18.04.2024 – 01.05.2024).
Jeśli prowadzisz kampanie dla różnych klientów zapewne nie jest Ci obca sytuacja, że na koncie zostały wprowadzone zmiany, o których nikt Cię nie poinformował. W praktyce może to prowadzić do sytuacji, że 2 osoby zmieniają tą samą kampanie i finalnie jej efekty się pogarszają. Niestety Google domyślnie nie przesyła komunikatu o takiej akcji, więc ciężko jest to regularnie śledzić. Z pomocą przychodzi skrypt Google Ads przygotowany przez Nilsa Rooijmansa. Szczegóły poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (04.04.2024 – 17.04.2024).
Jeśli przeglądając raport wyszukiwanych haseł chcesz niektóre z nich dodać jako słowa kluczowe lub jako wykluczenia Google domyślnie ustawi je w dopasowaniu ścisłym (wykluczenia) lub dopasowaniu przybliżonym (słowa kluczowe). Jeśli chcesz naraz dodać wiele takich słów, ale w różnych dopasowaniach, musisz je ręcznie zmienić, co zajmie sporo czasu. Jak usprawnić ten proces? O tym przeczytasz poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (21.03.2024 – 03.04.2024).
Jeśli chcesz przeanalizować teksty reklam konkurencji, możesz to sprawdzić w Centrum Przejrzystości Reklam. Jeśli jest ich sporo może to być niewygodne do sprawdzania, dlatego lepiej to zrobić w Excelu. Niestety Google nie umożliwia kopiowania tekstów reklam w szybki sposób, dlatego z pomocą przychodzi narzędzie Apify, które na taki zabieg pozwala. Szczegóły poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (07.03.2024 – 20.03.2024).
Jeśli na swojej stronie internetowej posiadasz osadzone materiały video, np. z YouTube musisz je odpowiednio dostosować, aby ich wykorzystanie było zgodne z prawem. Dlaczego? YouTube, będący własnością Google LLC, podlega zasadom ochrony danych ustalonym przez amerykańską grupę. Dotyczy to również jego platformy reklamowej. DoubleClick, produkt reklamowy Google, obejmuje zaawansowane śledzenie danych użytkowników. Oznacza to, że korzystając z usług YouTube poprzez osadzanie filmów na stronach internetowych, domyślnie zbierane są pliki cookies dotyczące aktywności użytkownika niezależnie od tego, czy wyraził zgodę czy nie na Twojej witrynie. Jak to poprawić, aby tryb uzyskiwania zgody obejmował swoim działaniem materiały video osadzone na Twojej stronie internetowej? O tym przeczytasz poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (22.02.2024 – 06.03.2024).
Niedawno w panelu Google Ads pojawiła się nowa zakładka w sekcji z działaniami zbiorczymi - Rozwiązania. Pozwala ona na automatyzację niektórych działań dotyczących raportowania czy wykrywania anomalii na koncie. Rozwiązania oparte są na technologii Apps Script, czyli popularnych skryptach, które można dodawać do konta Google Ads. Jest to krok w kierunku uproszczenia korzystania ze skryptów, ponieważ nie są wymagane żadne umiejętności programistyczne. Jestem pewny, że sekcja z rozwiązaniami zostanie w najbliższym czasie rozbudowana o nowe możliwości. Poniżej opiszę jak możesz skorzystać z rozwiązań.
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds