Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (08.02.2024 – 21.02.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (08.02.2024 – 21.02.2024).
Poniższy wpis będzie krótki, ale przedstawię Ci rozwiązanie na usunięcie skopiowanych rekomendacji w kampanii, która była tworzona na bazie już istniejącej. Jak to wygląda w praktyce? Jeśli chcesz utworzyć nową kampanię, nierzadko kopiuje się jedną z już istniejących kampanii, aby zachować jej wszystkie ustawienia, a następnie wprowadza się w niej zmiany i eksportuje do panelu online. Niestety w wyniku takiego kopiowania pojawiają się od razu rekomendacje, których nie da się usunąć, a system ciągle zgłasza nieopublikowane zmiany. Jak sobie z tym poradzić? O tym poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (25.01.2024 – 07.02.2024).
Nieubłaganie zbliża się marzec, a więc czas, kiedy trzeba wdrożyć tryb uzyskiwania zgody. Jeśli tego nie zrobisz, możesz mieć problem z reklamami personalizowanymi (remarketing) w Google Ads. Google zapowiada również blokowanie śledzenia konwersji, co mocno wpłynie na ocenę skuteczności działań reklamowych. Jeśli wdrożenie trybu uzyskiwania zgody (Consent Mode) jest nadal przed Tobą, poniższy poradnik okaże się pomocny, jeśli chcesz skorzystać z narzędzia Cookiebot. Szczegóły poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (11.01.2023 – 24.01.2024).
Od jakiegoś czasu Google w głównym widoku kampanii wyświetla wersje robocze kampanii, które nie zostały ukończone. Niestety nie da się tego usunąć bezpośrednio z poziomu tego widoku. Są natomiast 2 sposoby, dzięki którym wersje robocze nie będą zaśmiecać głównego widoku. Szczegóły poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (28.12.2023 – 10.01.2024).
Mamy już rok 2024, więc warto przejrzeć swoje kampanie pod kątem tekstów reklam i rozszerzeń, czy nie zawierają np. roku 2023 lub liczby lat doświadczenia, które właśnie wzrosło o jeden rok :). Zamiast ręcznego sprawdzania reklam lepiej skorzystaj z Edytora Google Ads, który pozwoli Ci błyskawicznie sprawdzić aktualność reklam i szybko zmienić fragmenty tekstów na te właściwe. Szczegóły poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (14.12.2023 – 27.12.2023).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (30.11.2023 – 13.12.2023).
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds