Blog

Czego się dziś nauczysz?

Nieubłaganie zbliża się marzec, a więc czas, kiedy trzeba wdrożyć tryb uzyskiwania zgody. Jeśli tego nie zrobisz, możesz mieć problem z reklamami personalizowanymi (remarketing) w Google Ads. Google zapowiada również blokowanie śledzenia konwersji, co mocno wpłynie na ocenę skuteczności działań reklamowych. Jeśli wdrożenie trybu uzyskiwania zgody (Consent Mode) jest nadal przed Tobą, poniższy poradnik okaże się pomocny, jeśli chcesz skorzystać z narzędzia Cookiebot. Szczegóły poniżej. Consent Mode v2 i Cookiebot - wdrożenie krok po kroku [poradnik]

Mamy już rok 2024, więc warto przejrzeć swoje kampanie pod kątem tekstów reklam i rozszerzeń, czy nie zawierają np. roku 2023 lub liczby lat doświadczenia, które właśnie wzrosło o jeden rok :). Zamiast ręcznego sprawdzania reklam lepiej skorzystaj z Edytora Google Ads, który pozwoli Ci błyskawicznie sprawdzić aktualność reklam i szybko zmienić fragmenty tekstów na te właściwe. Szczegóły poniżej. Edytor Google Ads – przydatne funkcje - szybka zmiana elementów tekstowych w reklamie (część 5)

Jeśli prowadzisz kampanie kierowanie po słowach kluczowych na pewno chcesz wiedzieć, ile średnio kosztuje kliknięcie w reklamę na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, górnych pozycjach lub na pierwszej pozycji. Można to sprawdzić w dwóch miejscach w panelu Google Ads. Niestety w obu przypadkach szacunkowe stawki potrafią się bardzo mocno różnić. Które są bardziej miarodajne i z których lepiej korzystać? O tym przeczytasz poniżej. Szacunkowe stawki dla słów kluczowych - gdzie sprawdzić

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds

<