Blog

Czego się dziś nauczysz?

W ubiegłym roku Google zwiększyło dla reklamodawców limit kampanii AdWords do 500 i słów kluczowych do 3 milinów na jednym koncie. Dzisiejszy wpis na oficjalnym blogu AdWords mówi, że limity zostały zwiększone po raz kolejny - tym razem do 10.000 kampanii (aktywnych i wstrzymanych) w ramach jednego konta, 20.000 grup reklam na jedną kampanię i 5.000 słów kluczowych na jedną grupę reklam.

Czytamy również, że Edytor AdWords, AdWords API oraz inne usługi związane z Google AdWords są już kompatybilne z nowymi limitami.

O nowych limitach możemy poczytać tutaj.

Google nie przestaje nas zaskakiwać kolejnymi zmianami w swoich narzędziach. W ubiegłym roku mogliśmy korzystać z zupełnie odmienionej wersji Google Analytics, a teraz obserwujemy następne unowocześnienia w tym narzędziu. Zmiany dotyczą głównie aspektów wizualnych, co widać po nowym wyglądzie wykresu i prezentacji danych:

Google Analytics - wykres

Google Analytics jest specjalistycznym narzędziem służącym do wnikliwej analizy ruchu na stronie klienta. Po zainstalowaniu specjalnego skryptu w serwisie możemy zidentyfikować podstrony, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób nas odwiedzających, ile czasu spędzają użytkownicy na naszej stronie, skąd do nas przychodzą, w jaki sposób się poruszają po naszej stronie itp.

Linki sponsorowane Google AdWords są jedną z wielu form reklamy internetowej i pojawiają się nad wynikami wyszukiwania (wynikami organicznymi) oraz po ich prawej stronie. Reklamy są wyświetlane po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy w wyszukiwarkę Google. Przykładem może być wpisanie frazy 'sklep internetowy lampy', które powoduje wyświetlenie reklam wielu sklepów internetowych sprzedających oświetlenie.

<