Blog

Kolejne zmiany w Google Analytics

Google nie przestaje nas zaskakiwać kolejnymi zmianami w swoich narzędziach. W ubiegłym roku mogliśmy korzystać z zupełnie odmienionej wersji Google Analytics, a teraz obserwujemy następne unowocześnienia w tym narzędziu.
Zmiany dotyczą głównie aspektów wizualnych, co widać po nowym wyglądzie wykresu i prezentacji danych:

Google Analytics - wykres

Czytaj więcej

Czym jest Google Analytics?

Google Analytics jest specjalistycznym narzędziem służącym do wnikliwej analizy ruchu na stronie klienta. Po zainstalowaniu specjalnego skryptu w serwisie możemy zidentyfikować podstrony, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób nas odwiedzających, ile czasu spędzają użytkownicy na naszej stronie, skąd do nas przychodzą, w jaki sposób się poruszają po naszej stronie itp.

Czytaj więcej

Czym są linki sponsorowane Google AdWords?

Linki sponsorowane Google AdWords są jedną z wielu form reklamy internetowej i pojawiają się nad wynikami wyszukiwania (wynikami organicznymi) oraz po ich prawej stronie. Reklamy są wyświetlane po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy w wyszukiwarkę Google. Przykładem może być wpisanie frazy ‚sklep internetowy lampy’, które powoduje wyświetlenie reklam wielu sklepów internetowych sprzedających oświetlenie.

Czytaj więcej