Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (27.06.2024 – 10.07.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (27.06.2024 – 10.07.2024).
1 lipca 2024r. na grupie na Facebooku dodałem ankietę dotyczącą zdrowia psychicznego specjalistów Google Ads. Po 10 dniach udało mi się zebrać wystarczająco dużo odpowiedzi, aby móc wyciągnąć z tego wnioski. Poniżej przedstawiam wyniki ankiety.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (13.06.2024 – 26.06.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (30.05.2024 – 12.06.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (16.05.2024 – 29.05.2024).
Google Marketing Live 2024 już za nami, więc czas na podsumowanie nowości i zmian, które nas czekają :) Jeśli chcesz zapoznać się z poprzednimi relacjami, to znajdziesz je tutaj: relacja z 2023, relacja z 2022, relacja z 2021, relacja z 2019.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (02.05.2024 – 15.05.2024).
Jeśli zależy Ci, aby reklamy produktowe pojawiały się tylko na zapytania dotyczące konkretnych marek, możesz to zrobić za pomocą ręcznej kampanii produktowej i skryptu, który będzie wykluczać wszystkie zapytania, które nie zawierają wskazanych nazw i odmian marek. Pozwoli to odsiać wszystkie nietrafione oraz generyczne zapytania i zostawić tylko te, które dotyczą stricte konkretnej marki. Rozwiązanie to jest idealnie w sytuacji, gdy prowadzisz kampanie z podziałem na konkretne marki. Szczegóły poniżej.
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds