Blog

Czego się dziś nauczysz?

 

Zorientowanie na klienta odgrywa coraz ważniejszą rolę w działaniach firmy, dlatego kontroling marketingowy staje się procesem bardzo istotnym i pomocnym w podejmowaniu decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie. Jak wykorzystać darmowe narzędzie Google Analytics, aby skutecznie prowadzić kontroling marketingowy? O tym w artykule poniżej.

Marketer+ (kontroling marketingowy)

Artykuł ukazał się w numerze 3 (10) Marketer+

 

Czy wiesz, jak efektywnie dobrać słowa kluczowe do kampanii Google AdWords? Czy wiesz, jaki budżet reklamowy będzie optymalny? Czy wiesz, kiedy najlepiej rozpocząć kampanię, by najlepiej wykorzystać potencjał sezonowości? Czy wiesz, jak tematycznie dobrać odpowiednie witryny, które odwiedzają Twoi klienci, by móc kierować na nie reklamy? Jeśli odpowiedzi na powyższe pytania są przeczące, ten artykuł jest dla Ciebie!

10 narzędzi pomocnych przy planowaniu i zarządzaniu kampaniami AdWords

Od dłuższego czasu zbierałem się do tego, żeby napisać kilka słów o Wyniku Jakości (z ang. Quality Score), na którym reklamodawca powinien się skupiać w największym stopniu. Na nic zda się podwyższanie stawek CPC, jeśli Wynik Jakości słów kluczowych, reklamy oraz samej strony docelowej będzie niski. Warto zadbać o jego jak najwyższą wartość, ponieważ przekłada się to na niższy rzeczywisty koszt kliknięcia (CPC), niższą szacunkową stawkę słowa kluczowego za pierwszą stronę, niższą szacunkową stawkę słowa kluczowego za górę strony oraz generalnie wyższą pozycję reklamy.

Wynik Jakości (Quality Score) w Google AdWords

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds

<