Blog

Czego się dziś nauczysz?

Google coraz mocniej naciska w kwestii stosowania dopasowania przybliżonego, które ma przynosić lepsze rezultaty kampanii. Takie komunikaty widzimy również w rekomendacjach na kontach Google Ads. Niestety dopasowanie te niesie ze sobą konieczność większego skupienia na wykluczeniach, ponieważ nierzadko reklama pojawia się po frazach, które nie są trafne. Zdarza się również, że wiele fraz pasuje bardzo dobrze do oferowanego produktu/usługi. W tym wpisie chciałbym przedstawić rozwiązanie, które pozwoli Ci wyświetlić reklamy tylko na synonimy słów kluczowych oraz frazy pokrewne. Dopasowanie przybliżone - jak wyświetlić reklamy tylko na synonimy i frazy pokrewne

Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami i pod koniec listopada ponownie doświadczymy wzmożonego ruchu w kampaniach Google Ads. Jeśli planujesz wziąć udział w tych akcjach i zaoferować swoje produkty/usługi w niższych cenach, zapoznaj się z poniższymi sposobami na uatrakcyjnienie treści reklam tekstowych w wyszukiwarce. Na pewno zwiększą klikalność Twoich reklam, a finalnie pomogą uzyskać oczekiwane efekty w postaci zakupów. Jak uatrakcyjnić reklamy tekstowe w wyszukiwarce na Black Friday i Cyber Monday

Wyobraźmy sobie sytuację, że z dnia na dzień z feedu produktowego znika ponad 95% produktów, a inteligentne kampanie produktowe zaczynają wariować dostosowując stawki pod pozostałe produkty, aby zrealizować cel kampanii, czyli zmaksymalizować wartość sprzedaży. Sytuacja nie należy do najprzyjemniejszych, ale trzeba sobie z nią jakoś poradzić. Problem z feedem nierzadko wynika z problemów po stronie systemu, na którym oparty jest sklep, a w takiej sytuacji potrzebna jest pomoc supportu. Ta z kolei może potrwać nawet kilka dni. Jak wrócić do starej wersji feedu (sprzed spadku), aby nie tracić potencjału kampanii czekając, aż problem zostanie rozwiązany?

<